Zodra je een account hebt aangemaakt bij Fitsociety, kun je betalingen ontvangen door jouw Mollie account te koppelen. Indien je al een Mollie account hebt en deze is helemaal actief, krijg je de status "Goedgekeurd" te zien.

Indien je nog geen Mollie account hebt en je deze nog moet aanmaken kan het voorkomen dat je de status "wordt beoordeeld" ziet.

Deze status wordt helaas niet aangepast aan de kant van Mollie zodra jouw account daar is goedgekeurd. Dus het kan voorkomen dat jouw account inmiddels al is goedgekeurd, maar dat krijgen wij bij Fitsociety niet door.

De enige manier om hier achter te komen is door te proberen of je een test-aankoop bij jezelf kunt doen via de app.

Indien je dan een betaalomgeving van Mollie ziet (dus een iDeal scherm). dan werkt de koppeling met Mollie en kun je aan de slag.

Let op: je moet wel iDeal als betaalmethode aangezet hebben in jouw Mollie

Heeft u het antwoord gevonden?